loading...
عكس هاي جديد
Admin بازدید : 24 سه شنبه 27 بهمن 1394 نظرات (0)

مشکل بر سر راه افزایش حقوق 95 کارمندان

 
سخنگوی دولت درباره بودجه 95 گفت: اگر بودجه در همین سال به تصویب نرسد، قطعا افزایشی که برای بازنشستگان و کارمندان گفتیم از ابتدای سال 95 عملیاتی نمی شود. امیدوارم بدون ارائه لایحه چند دوازدهم بودجه به نتیجه برسد. اگر بودجه تا هفته سوم فرودین به ما برسد، قبل از هفته چهارم می توانیم احکام و پرداختها را اجرایی کنیم.
 
پایگاه اطلاع رسانی دولت: محمدباقر نوبخت درباره آخرین مصوبه هیات وزیران را توضیح داد و گفت: مقرر شد در راستای اجرای سیاست انضباط مالی و تأدیه بدهی دولت به اشخاص حقیقی و حقوقی و بانکها، اقدامات عملی برداشته شود. به همین جهت مقرر شد هر شخص حقیقی و حقوقی که همزمان از دولت مطالبه دارد و ضمنا بدهکار است، بتوانیم این را با اوراق تسویه، تهاتر کنیم و تسویه صورت گیرد.

وی افزود: برخی از پیمانکاران می گفتند ما از دولت طلبکاریم و از بابت مالیات و برخی بدهی های دیگر تحت فشاریم. بعضا به خاطر ممنوعیت خروج از کشور به دلیل عدم پرداخت مالیات، معترض بودند از شما طلب داریم. در جلسه یکشنبه هیات وزیران با اختصاص 10 هزار میلیارد تومان مقرر شد پیمانکار یا هر شخصی که از دولت طلبکار بوده و بدهکار هم هست، این تسویه را انجام دهیم. این موضوع باعث روشن شدن تراز دولت می شود. این مسئله در سال 95 هم تکرار می شود و پیش بینی می کنیم بتوانیم همه کسانی را که در این ارتباط بدهی و مطالبه دارند، تسویه کنیم.

 ضمنا یکی از اقداماتی که در دو سال برنامه ششم انجام می شود، همه بدهی های دولت به بانکها از طریق اوراق مالی تسویه می شود. بانکها می گویند برخی از منابع شان درگیر مطالبات معوقه و بدهی های دولت است، به این ترتیب دولت همه بدهی خود را ظرف دو سال اول برنامه از سال 95 تسویه می کند. اوراق می تواند در بازار مالی مورد خرید و فروش قرار گیرد و دولت نیز سود آن را می پردازد. تا پایان برنامه، بدهی دولت بدون اوراق به نظام بانکی به صفر می رسد.

نوبخت با اشاره به گزارش خزانه گفت: تا تاریخ 22 بهمن، 20 هزار میلیارد تومان برای طرحهای عمرانی پرداختی داشتیم. 3500 میلیارد تومان هم از بابت مهار آبهای مرزی داده شد و 1500 میلیارد تومان هم برای آب رسانی روستایی در حال پرداخت هستیم که سر جمع اینها 25 هزار میلیارد تومان می شود. 5 هزار میلیارد تومان دیگر به صورت اوراق تا پایان امسال عرضه می شود. ضمنا تا قبل از پایان سال، چند هزار میلیارد تومان هم به صورت نقدی بین پیمانکاران توزیع می کنیم و تا پایان امسال بیش از سال گذشته برای طرحهای عمرانی پرداختی خواهیم داشت.

وی اظهار امیدواری کرد با رشد مثبت بورس و کاهش قیمت ارز در بازار غیررسمی و کاهش سود بانکی مجموعه ای برای تحرک بخشی به اقتصاد ایجاد شود.

او رشد اقتصادی کشور را مثبت اعلام کرد و گفت: برای رشد فزاینده اقتصادی طبق پیش بینی مراجع جهانی که بین 5 تا 6 درصد بوده، آماده شده ایم. هفته آینده به تفصیل برنامه های اقتصادی دولت اطلاع رسانی می شود.

بودجه تصویب نشود، افزایش حقوق نداریم

سخنگوی دولت درباره بودجه 95 گفت: نظر دولت این است که اگر چه مجلس با وجود حضور نمایندگان در حوزه های انتخابیه تعطیل است ولی امکان دارد با فشردگی و برنامه ریزی درست، بودجه 95 را در همین سال به تصویب برساند. بودجه غیر از پیش بینی درآمدها و هزینه ها، پیامی برای بخشهای غیردولتی دارد که چه مناسباتی در سال آینده صورت می گیرد. بنابراین به مصلحت نیست بودجه چند ماه معطل باشد و فعالان اقتصادی ندانند چه سیاستهایی در پیش است.

 از رئیس و برخی اعضای هیات رئیسه کمیسیون تلفیق بودجه تشکر می کنم که توافق شد از 10 اسفند تا پایان امسال، کار رسیدگی به بودجه در کمیسیون تلفیق آغاز شود. برنامه زمان بندی این کمیسیون تهیه شده و امیدواریم با هماهنگی هیات رئیسه مجلس، این کار صورت گیرد. تردید ندارم در این مسئله بسیار مهم، مجلس، دولت را یاری می کند. اگر بودجه به تصویب نرسد، قطعا افزایشی که برای بازنشستگان و کارمندان گفتیم از ابتدای سال 95 عملیاتی نمی شود. امیدوارم بدون ارائه لایحه چند دوازدهم بودجه به نتیجه برسد. اگر بودجه تا هفته سوم فرودین به ما برسد، قبل از هفته چهارم می توانیم احکام و پرداختها را اجرایی کنیم.

پیش بینی دولت از ترکیب مجلس آینده

نوبخت از تایید صلاحیت های جدید نامزدهای مجلس استقبال کرد و گفت: شاید بهتر این بود تعداد نامزدها بیشتر باشد. از جریانات سیاسی خبر گرفتم و آنها مصمم هستند با غیر از یاران اصلی خود در این انتخابات حضور داشته باشند. امیدواریم آنچه خیر ملت و نظام و انقلاب است با همین شرایطی که انتقاد شد، فراهم شود. تردید نداشته باشید اگر انتخابات مانند راهپیمایی 22 بهمن، عظیم و افتخار آفرین باشد، پیام به خارج می دهد. پیامهایی که از مذاکره کنندگان پشتیبانی کرد و چهره واقعی جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان داد.

او درباره رقابتی بودن انتخابات گفت: برخی از جریانات سیاسی معتقدند چهره های شاخص شان نتوانستند از شورای نگهبان تایید صلاحیت بگیرند و بدون حضور آنها باید وارد رقابت شوند. انشالله خدا کمکشان کند!

افزایش نرخ حقوق کارگران چقدر است؟

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور درباره افزایش حقوق کارمندان و کارگران گفت: افزایش حقوق طبق قانون باید متناسب با نرخ تورم باشد و باید کاهش قدرت خرید کارمندان جبران شود. برای سال 95 پیش بینی ما از تورم در حد 11 درصد است، برای همه کارکنان دولت 12 درصد افزایش حقوق در نظر گرفته شد. البته دیدگاه دولت این است ابتدا آنهایی که حقوق های کمتری می گیرند، افزایش حقوقشان بیشتر باشد تا در سنوات بعدی برنامه ششم بتوانیم حقوق همه را افزایش دهیم. برای بازنشستگانی که زیر 1.5 میلیون تومان حقوق می گیرند، افزایش زیادی قائل شدیم و امیدواریم اقدام مقدماتی دولت جهت ترمیم حقوقها در سالهای بعد نیز متناسب با تورم انجام شود.

برخورد با نهادهایی که مالیات نمی دهند

او درباره افزایش مالیات، به بسط پایه مالیاتی اشاره کرد و گفت: سازمان مالیاتی باید کسانی که مالیات نمی دادند را شناسایی کند و معافیت مالیاتی همه بخشها به صورت قانونی لغو شد و از همه مالیات خواهیم گرفت.

توضیح درباره کاهش سود بانکی

نوبخت درباره کاهش نرخ سود تسهیلات گفت: این اقدام قابل تقدیر است. بین نرخ سپرده و نرخ تسهیلات پیوستگی است و هر چه نرخ سپرده بالاتر رود، نرخ تسهیلات نیز بالا می رود. برای فعالان اقتصادی نرخ سود تسهیلات موجود، مانع ایجاد کرده. ما 800 میلیارد تومان به تفکیک 4 مبلغ 200 میلیاردی که به 4 بانک داده شد، بخشی از سود تسهیلات فعالان اقتصادی را به عهده گرفته ایم.

سخنگوی دولت درباره مصوبات اخیر شورای پول و اعتبار گفت: وقتی نرخ سود تورم از نرخ سود بانکی پایین آمد، مطالبه همه فعالان اقتصادی این بود که نرخ تسهیلات کاهش یابد. شورای پول و اعتبار مسئول اتخاذ سیاستهای پولی است. سیاستهای پولی در حجم تسهیلات، نرخ سود بانکی، نرخ تنزیل اسناد اعمال می شود. آقای رئیس جمهور فرمودند نرخ سود تسهیلات یا نرخ تورم نباید دستوری باشد. امکان ندارد نرخ تورم با دستور حل شود. باید سازو کار فراهم شود. این ساز و کارها در بسته ضد رکودی کوتاه مدت فراهم شد. ما در برخی بخشها نرخ تسهیلات را کاهش دادیم و ما به التفاوت سود را دولت پرداخت کرد. مثلا کارت های خرید کالا در حد 10 تا 12 درصد سود اعمال می شود. نرخ سود بین بانکی رفته رفته تقلیل یافت و شرایط اقتصادی فراهم شد تا نرخ سود بانکی نیز 2 درصد کاهش یافت. این را کسی دستور نداد. بلکه بانکها به این نتیجه رسیدند نرخ سود کاهش یابد. البته برخی نرخها چسبنده است و به زور بالا می ماند. باید نظارت بانک مرکزی و سیاستهای شورای پول و اعتبار آن را قانع به همراهی با واقعیتهای اقتصادی کند.

انتقاد به محرمانه بودن اقدامات دولت

سخنگوی دولت درباره پروژه مخالفان قوه مجریه در خصوص محرمانه کردن آمار کلان کشور گفت: من هر هفته اعداد و ارقام را بیان می کنم. سایت سخنگوی دولت نیز این آمار را منتشر می کند. مجلس به همه اسناد و مدارک موجود دسترسی دارد و همکاران دولت با حضور در مجلس، مطالبی را بیان می کنند و بلافاصله اخبار و اطلاعات روی شبکه ها و سایتها می رود. بنابراین، ما هیچ چیز محرمانه ای نداریم. البته برخی اسناد طبقه بندی شده و برخی نیز هنوز تکمیل نشده است. هیچ قرارداد محرمانه ای در وزارت نفت نداریم و وزارت نفت هم باید اطلاعات خود را منتشر کند. درباره خودروی پژو هم که می گویند مسایل محرمانه است! چه زمانی معمول بوده قراردادها را روی سایت قرار دهند که اگر ما الان نگذاریم، بگویند محرمانه عمل شده؟ آمار اقتصادی را بانک مرکزی و مرکز آمار منتشر می کند. الان هم از دکتر عادل آذر سوال کردم و ایشان نیز قرار است ریز تحولات رشد اقتصادی را به رسانه ها اعلام کنند. به نظر می رسد ما خیلی شفاف عمل می کنیم و چیز پوشیده و پنهانی نداریم. هر چیزی را عرضه می کنیم قابل دفاع است. رفتار دولت عقلانی است و منطبق با نظریات علمی است و چیز پوشیده و نگران کننده ای نداریم. البته اشکالی بر نقد کردن منتقدان نمی بینیم. جایگاه منتقد، نقد است حتی اگر منصفانه عمل نکند. مشکل، رسانه هایی است که گزینشی مطالب را منتشر می کنند.

سبد کالا و خروج از تحریم سوئیفت چه شد؟

نوبخت درباره سرنوشت سبد کالا هم گفت: وعده دیگری از توزیع سبد کالا یا سبد امنیت غذایی در حال انجام است و مجموعه خاصی اهدای کالاها را انجام می دهد. درباره رفع تحریم سوئیفت نیز در مجمع عمومی بانک مرکزی روز شنبه عنوان شد که خوشبختانه فعالیت ها در سوئیفت در حال انجام است.

او توضیح داد: رئیس کل بانک مرکزی به دولت گزارش داد الان در حال برخورداری از سوئیفت است. فعالان اقتصادی نیز مبادلات مالی خود را از این طریق انجام می دهند. رئیس کل بانک مرکزی از آخرین تحولات در این حوزه مطلع است. در این تردید نیست که رفع تحریم سوئیفت از موارد مورد توافق در برجام است.

تک نرخی شدن ارز

معاون رئیس جمهور درباره تک نرخی شدن ارز توضیح داد: برای بودجه ارقام ریالی وارد می شود و برخی از دارایی های نفتی، دلار است و باید جایگزینی برای آن داشته باشیم. این نرخ هر سال محاسبه می شود که امسال 2997 تومان در نظر گرفتیم. 67 هزار میلیارد تومان در بودجه امسال، درآمد نفت و گاز در نظر گرفته شده است که با این نرخ محاسبه شده. نرخ بازار تابع نوسانات روانی، سیاسی و حتی به مثابه دارایی است. در کشورهای دیگر اینطور نیست که ارز دارایی باشد. دولت خواهان افزایش قیمت ارز در بازار آزاد نیست. دیدیم که نرخ ارز کاهش یافت و در بین فعالان اقتصادی نیز رسما اعلام کردم سیاست دولت تضعیف پول ملی نیست. تلاش می کنیم نرخ واقعی و منطقی برای نرخ واحد ارز را دنبال کنیم. ما دنبال سرمایه گذاری خارجی در ایران هستیم و منطقی نیست پولهای خود را برداریم و در کشورهای دیگر سرمایه گذاری کنیم. چنین مصوبه ای برای سرمایه گذاری در خارج از کشور در دولت نداشتیم. ما سرمایه پذیر هستیم و دیگران را به سرمایه گذاری در کشور خود ترغیب می کنیم.

ورود رئیس جمهور به رایزنی درباره تایید صلاحیتها

نوبخت درباره تلاش رئیس جمهور در خصوص رایزنی برای تایید صلاحیتها گفت: قطعا ایشان در زمان مقتضی، مطالب را بیان می کنند. ما با هم نمی نشینیم گفتگو کنیم، اگر دیالوگ داشته باشیم، مشکلات را حل می کنیم. وزیر کشور و معاون اول از سوی رئیس جمهور مامور پیگیری مسایل شدند تا ابهامات برای شورای نگهبان رفع شود و زمینه سازی برای حضور حداکثری نامزدها انجام شود. معتقدیم حضور گسترده و مستمر مردم در انتخابات باعث بهبود وضعیت کشور می شود. قطعا آقای رئیس جمهور آنچه در چهارچوب قانون امکان داشت، اقدام کردند.

وی درباره حضور شخصی دکتر روحانی در رایزنی های تایید صلاحیت برخی نامزدها گفت: هیچ کس توقع ندارد رئیس جمهور شخصا سیاستهای دولت را اجرا کند، ایشان یاران و ابزارهایی دارد که برای احقاق حق برخی از رد صلاحیت شدگان اقدام می کند. ضمن اینکه بنده ادعا نمی کنم هر کسی که تایید شده به خاطر پیگیری خاص دولت است ولی این مذاکرات هم بی نتیجه نبوده است. ضمن این که نگاه دولت این بود عده ای باید برگردند. این نگاه درست بوده و شورای نگهبان نیز گفته اشتباهات را اصلاح می کند. اجازه دهید شفاف عرض کنم که وضعیت فضای سیاسی و عرصه رقابت بین جریانات سیاسی ما این انتخابات است. عده ای می گویند با مردان و بازیگران اصلی خود وارد نشده اند و به آنها اجازه حضور داده نشده است. طرف مقابل نیز می گوید آنها شایستگی ورود نداشته اند. آنچه از طرفین شنیده می شود با تمام توان می خواهند رقابت کنند. یک تیم با مردان اصلی و تیم دیگر با مردان ذخیره. این رقابت مبارک است و انجام می شود. شخصا به عنوان یک شهروند ایرانی آرزو می کنم حق، پیروز شود و سلیقه ای که بهتر و با هزینه کمتر اهداف بیشتری را فراهم می کند در این انتخابات موفق شود.

وی با اشاره به مطالبات شرکای دولت در فعالیتهای اجتماعی گفت: ما توسعه را فقط در محدوده عرصه اقتصادی نمی بینیم. مشارکت مردم را در همه عرصه ها از جمله اقتصاد، سیاست، فرهنگ و سایر عرصه ها طلب می کنیم. مردم باید حضور داشته باشند و مشارکت کنند. دولت خواهان این است که همه عرصه ها برای فعالیت در چهارچوب قانون برای فعالان فراهم شود.
 
 
 
 
  
 

مشکل بر سر راه افزایش حقوق 95 کارمندان - Bartarinha.IR ...

www.bartarinha.ir › اخبار روزاخبار اقتصادیTranslate this page
6 hours ago - مشکل بر سر راه افزایش حقوق 95 کارمندان. سخنگوی دولت درباره بودجه 95 گفت: اگر بودجه در همین سال به تصویب نرسد، قطعا افزایشی که برای ...

مشکل بر سر راه افزایش حقوق 95 کارمندان - اخبار فارسی

monitor.shafaqna.com/FA/IR/3534360Translate this page
مشکل بر سر راه افزایش حقوق 95 کارمندان. سخنگوی دولت درباره بودجه 95 گفت: اگر بودجه در همین سال به تصویب نرسد، قطعا افزایشی که برای بازنشستگان و کارمندان ...

مشکل بر سر راه افزایش حقوق 95 کارمندان | فیدگاه

feedgah.com/.../مشکل-بر-سر-راه-افزایش-حقوق-95-ک...Translate this page
مشکل بر سر راه افزایش حقوق 95 کارمندانسخنگوی دولت درباره بودجه 95 گفت: اگر بودجه در همین سال به تصویب نرسد، قطعا افزایشی که برای بازنشستگان و کارمندان ...

شرط افزایش حقوق کارکنان از اول سال 95! - فان سیتی

f30t.ir/news/54749Translate this page
افزایش حقوق به شرط تصویب بودجه ... سخنگوی دولت درباره پرداخت عیدی کارمندان دولت که برای سال جاری حدود 688 هزار ... مشکل بر سر راه افزایش حقوق 95 کارمندان.

حقوق و دستمزد سال 95 + آخرین خبرها از دستمزد سال ... - استخدام

www.estekhtam.com/حقوق-و-دستمزد-سال-95/Translate this page
Rating: 5 - ‎Review by استخدام - estekhtam.com - ‎Bahman 25, 1394 AP
مهر/ با اعلام افزایش ۱۲ درصدی حقوق سال ۹۵ کارمندان، وزیر کار می‌گوید ملاک افزایش ... که در این صورت، حداقل مزد کارگران با افزایش ۸۵ هزار تومانی ۷۹۷ هزار تومان خواهد شد. ..... سلام دوستان به نظر شما اگه بیاین اینجا از دلتون بگین از مشکلات بگین کسی ... 1- راه حقوق کارگران را از راه تورم سالیانه جدا کنیم چون به نظر کارشناسان با بالا ...

آیا افزایش حقوق کارمندان متناسب است؟ - فرارو

fararu.com/fa/.../آیا-افزایش-حقوق-کارمندان-متناسب-ا...Translate this page
Jan 2, 2016 - در صورت تصويب اين ميزان افزايش، رشد حقوق كارمندان دو درصد كمتر از سال جاري خواهد بود. ... وی ادامه داد: «یکی از راههای حل این مشکل این است که دولت خدمات عمومی همچون ... و کاهش قیمت نفت، افزایش 12 درصدی حقوق کارمندان برای سال 95 مناسب است؟ .... الان هم به راحت ترین راه حل یعنی فشار به طبقه کارمند روی آورده اند نه کم ...

برچسب ها - افزایش حقوق - عصر ایران

www.asriran.com/fa/tag/1/افزایش%20حقوقTranslate this page
افزایش حقوق شاغلان و بازنشستگان به میزان نرخ تورم منتفی... پذیرفته بود ... ویژه افزایش حقوق... افزایش 47 درصدی بودجه فرهنگی در سال 95 گفت شاید. ... افزایش حقوق... حقوق بازنشستگان به جای سر ماه به بیستم برج بعد. ... بهمنِ دستمزد از راه رسید! وزیر کار در ... با اعلام افزایش ۱۲ درصدی حقوق سال ۹۵ کارمندان وزیر... کار می گوید ...

الف - میزان افزایش حقوق کارمندان در سال ۹۵

alef.ir/vdcezn8xfjh8z7i.b9bj.html?315017Translate this page
Dec 5, 2015 - کارشناسان بودجه معتقدند، افزایش یک واحد درصد به حقوق کارمندان، هزار و ۲۰۰ تا هزار .... عزیز من مشکل کشور ما مدیریت سفارشی کشور هستند که مسئول مستقیم ... نظام هما هنگ حقوق را دقیق اجرا کنند نمی شود یک کارمند با 5 سر عاعله 15 میلیون .... ای کاش بنزين را که به 90 الی 95% فوب خليج فارس رسوندند، حقوقها را هم به ...

اخبار حقوق بازنشستگان در سال 95 | «ای استخدام»

www.e-estekhdam.com/اخبار-حقوق-بازنشستگان/Translate this page
2 days ago - افزایش حقوق و مستمری بازنشستگان در بودجه ۹۵ (خبرگزاری مهر) ... بازگشت اضافه کاری به حقوق بازنشستگی کارمندان تحت پوشش صندوق ... عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی با هماهنگی های صورت گرفته در بهمن ماه پرداخت میگردد (خبرآنلاین) ... از مراجعات پی در پی از آبان ماه سال جاری راه اندازی و اجرایی شده است.

نقشه راه دولت برای سال 95/ افزایش 12 درصدی حقوق کارمندان

web-lord.rozblog.com/post/375Translate this page
Jan 17, 2016 - نقشه راه دولت براي سال 95/ افزايش 12 درصدي حقوق کارمندان لوایح .... در صورت تصويب اين ميزان افزايش، رشد حقوق كارمندان دو درصد كمتر از سال جاري خواهد بود. ... اگر مرده حقوق افزایش نده دلار را 12 درصد هر سال بیاره پائین مشکل .

جزئیات افزایش دستمزد سال 95 | ایران استخدام

iranestekhdam.ir/جزئیات-افزایش-دستمزد-سال-95/Translate this page
1 day ago - تعیین دستمزد 95 جهت مشاهده اخبار مربوط به حقوق و دستمزد ها اینجا ... هر سال به بهانه مشکل مالی و تامین امنیت شغلی کارگران از افزایش واقعی مزد جلوگیری می‌کردند. .... نرخ مالیات کارمندان و دیگر حقوق‌بگیران و کسبه در سال آینده افزایش پیدا نمی‌کند ..... است و یکی از بزرگ‌ترین موانع سر راه افزایش عادلانه دستمزدهاست.

افزایش 35 درصدی حقوق کارمندان در سال 95 - شهرخبر

www.shahrekhabar.com/analysis/1453298640776121Translate this page
Jan 20, 2016 - نوبخت از افزایش 35 درصدی حقوق کارکنان دولتی و حاکمیتی کشور در سال 95 خبر داد. ... خبرهای خوش برای هواداران پرسپولیس در راه است · یکی از خارق العاده ترین ... برگزار شد، با اشاره به مشکلات و روند بودجه‌ای کشور اظهار داشت: در ماه‌های اخیر ... سقف 100 درصد باشد تا جبران خدمت همکاران در استان‌ها صورت گرفته باشد.

پیشنهاد افزایش حقوق و عیدی کارمندان در سال 95

www.iranjib.ir/.../پیشنهاد-افزایش-حقوق-و-عیدی-کارم...Translate this page
Sep 11, 2015 - پیشنهاد افزایش حقوق و عیدی کارمندان در سال 95 ... سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور موظف است در صورت عدم دریافت ...... مشکل ملت این تورم دو رقمی که چند ساله مردم باهاش درگیرن . ... نمی توانند شغل ایجاد کنند، تولید را راه باندازند و درامد غیر کاذب داشته باشند با کم کردن حقوق کارمند می خواهند به مشکلات فایق آیند.

افزایش عمر فعالیت چهار راکتور هسته‌ای در فرانسه

khabardoni.xyz/.../افزایش-عمر-فعالیت-چهار-راکتور-ه...Translate this page
شرکت برق فرانسه (EDF) در حال افزایش عمر فعالیت چهار راکتور هسته‌ای خود در تیساید و اسکاتلند است که دو هزار نفر در ... مشکل بر سر راه افزایش حقوق 95 کارمندان.

افزایش 50 درصدی بودجه آموزش و پرورش در سال 95 / مشکل پاداش ...

www.smi-edu.com/.../4006-افزایش-50-درصدی-بودجه-...Translate this page
Jan 3, 2016 - افزایش 50 درصدی بودجه آموزش و پرورش در سال 95 / مشکل پاداش پایان خدمت معلمان ... در کنار این افزایش ها، که ناشی از افزایش حقوق و دستمزذ کارکنان آموزش و پرورش .... سواد و عامی هستند که به راحتی میشود سر انها کلاه گذاشت اقای فانی این افراد ابرو .... تنها راه گرفتن حق اعتصاب ارام هست جلوی مجلس و امدن ریس دولت برا ...

اخبار - بخشنامه هاواخباراداری(اینجاکمیجان)

www.omoredare.blogfa.com/cat-1.aspxTranslate this page
نوبخت که در مورد رویکرد عدالت در بودجه 95 سخن می گفت، گفت: یک بخش آن عدالت در ... افزایش حقوق کارکنان دولت یکی از مهمترین اجزای تعیین کننده در هزینه های جاری دولت ..... و مشکلات بزرگی بر سر راه این نوع فعالیت نیروی انسانی وجود داشته است.

اقتصاد آنلاین - افزایش 35 درصدی حقوق کارمندان

www.eghtesadonline.com/.../افزایش-35-درصدی-حقوق...Translate this page
Jan 20, 2016 - محمدباقر نوبخت از افزایش 35 درصدی حقوق کارکنان دولتی و حاکمیتی کشور در ... در سالن وزارت کشور برگزار شد، با اشاره به مشکلات و روند بودجه‌ای کشور اظهار ... وی ادامه داد: لایحه بودجه سال 95 کشور 953 هزار میلیارد تومان است که 12.5 درصد ... من کارمند راه وشهرسازی ام با 13 سال سابقه لیسانس متاهل یک اولاد همیشه هم تو ...

نقشه راه دولت برای سال 95/ افزایش 12 درصدی حقوق کارمندان

www.oshida.ir/vdci53a5.t1aru2bcct.htmlTranslate this page
Jan 17, 2016 - لوایح برنامه ششم توسعه و بودجه 95 کل کشور همزمان با اولین روز اجرای ... مشکلات مردم ... نقشه راه دولت برای سال 95/ افزایش 12 درصدی حقوق کارمندان .... وزارت خزانه داری اتریش: بیمه های دولتی برای صادرات کالا به ایران از سر گرفته شد.

میزان افزایش حقوق کارمندان در سال 95 چقدر است؟ - نیک صالحی

www.niksalehi.com/economic/archives/244394.phpTranslate this page
Dec 30, 2015 - در صورت تصويب اين ميزان افزايش، رشد حقوق كارمندان دو درصد كمتر از سال جاري خواهد بود. برخي تحليل‌هاي .... مهمترین مشکلات جنسی در مردان و راههای درمانی آنها! ... راه حلی برای جمله ایی که کودکان به مکررمیگویند“حوصله ام سر رفته”.

افزایش حقوق سال 95 چقدر است؟ - فردا

www.fardanews.com/.../افزایش-حقوق-سال-95-چقدر-ا...Translate this page
Dec 18, 2015 - با این وجود، اگر روال سال‌های اخیر طی شود، افزایش حداقل مزد سال آینده رقمی بین ... کار شده اما در نهایت راه گذشتگان خود را پی می‌گیرند و این چرخه همچنان ادامه دارد. ... تا ۹۲ سالیانه به صورت متوسط ۲ درصد کمتر از نرخ تورم افزایش مزد اتفاق افتاد اما ... کارگران، کارمندان و اکثر حقوق بگیرن سالیان سال است که زیر خط فقرند!

افزایش ۱۲ درصدی حقوق کارمندان دولت برای سال ۹۵ - فارس

www.farsnews.com/139410090011...Translate this page
Fars News Agency
Dec 30, 2015 - به گزارش فارس، دولت در سال جاری حقوق کارمندان را 14 درصد افزایش داده بود ... اگر دولت میخواهد مشکل رکود در بازار که دلیل اصلی اون هم کاهش در آمدها هست رو حل کند باید:: .... اره شما هم مالیات میدین ولی هیچ هزینه ای برای راه اندازی شغلتون نکردین .... مثلا چه میشه دولت مثل عیدی اعلام کنه که در سال 95 به حقوق همه کارکنان مثلا ...

حقوق کارمندان | حداقل حقوق کارمندان دولت در سال 95 - مجله شاپرک

shaparakmag.ir/.../حقوق-کارمندان-دولت-در-سال-95-چقد...Translate this page
در صورت تصویب این میزان افزایش، رشد حقوق کارمندان دو درصد کمتر از سال جاری خواهد بود. ... ی پایان سال) ۱ دسامبر ۲۰۱۵ افزایش حقوق سال ۹۵، کارمندان | حقوق ..... Mahmoodsoft در مشکلات عجیب کاربران بعد از آپدیت بزرگ کلش اف کلنز + راه حل ...

بررسی افزایش حقوق کارمندان و کارگران در سال 95

9sobh.ir/.../بررسی-افزایش-حقوق-کارمندان-و-کارگران...Translate this page
Sep 14, 2015 - همچنین رشد ضریب حقوق کارمندان 10 درصد تعیین شده که در صورت ... شود و حالا افزایش حقوق 10 درصدی می تواند مشکلات خانواده های کارگری را در سالی ...

حقوق کارگران و کارمندان در سال جدید چقدر اضافه خواهد شد؟ - شفاف

www.shafaf.ir/.../حقوق-کارگران-و-کارمندان-در-سال-جد...Translate this page
Sep 13, 2015 - افزایش حقوق 10 درصدی در سال 95 ... همچنین رشد ضریب حقوق کارمندان 10 درصد تعیین شده که در صورت ... و حالا افزایش حقوق 10 درصدی می تواند مشکلات خانواده های کارگری را در سالی که به نظر نمی رسد ارزانی درراه باشد، بیشتر کند.

جشنواره برترین بیمه‌گذاران باشگاه مشتریان - پدال نیوز

pedalnews.ir/.../جشنواره-برترین-بیمه‌گذاران-باشگاه-...Translate this page
4 hours ago - این شرکت به عنوان یکی از زیر مجموعه های بانک ملت ، در صدد راه اندازی سیستم بازاریابی مستقیم از ... مشکل بر سر راه افزایش حقوق 95 کارمندان.

گمانه‌زنی برای افزایش 13 درصدی حقوق کارگران در سال 95

www.imna.ir/.../گمانه-زنی-افزایش-13-درصدی-حقوق-...Translate this page
Sep 22, 2015 - گمانه‌زنی برای افزایش 13 درصدی حقوق کارگران در سال 95 ... نمی شوند چرا که 90 درصد کارگران به صورت قراردادی برای کارفرمایان خود کار می کنند ... های سالانه خود را که به کارمندان می دهد را به کارگران اختصاص دهد برخی مشکلات این قشر از جامعه، کمتر خواهد شد. ... فاز اول بندرخشک اصفهان ابتدای سال 95 راه اندازی می‌شود.

موضوع ورزش کارمندان دولت در بودجه ۹۵ - خبر ایرونی

iruni.ir/search/?q=موضوع+ورزش+کارمندان+دولت...Translate this page
سخنگوی دولت از تصویب کلیات بودجه 95در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس .... در صورت تصویب این میزان افزایش، رشد حقوق کارمندان دو درصد کمتر از سال جاری خواهد .... ایم در بخش عمرانی ردیفی برای حل موضوع معارضین است که مشکل بزرگی بر سر راه ...

برچسب ها - افزایش حقوق - آفتاب

aftabnews.ir/fa/tag/1/افزایش%20حقوقTranslate this page
بودجه 95 بپردازیم نوبخت گفت ما افزایش حقوق کارکنان دولت... کرده ایم ... گفت درصددیم تا حقوق و دستمزد بازنشستگان را به صورت. ... افزایش حقوق شامل همه کارمندان و بازنشستگان از جمله مستمری. ... و خونشان در راه تثبیت حقوق و آرمانهای انقلاب اسلامی. .... سانسور دو سخنرانی رئیس‌جمهور؛ مشکل صداوسیما با انتخابات و برجام چیست؟

احتمال افزایش قیمت بنزین و حذف یارانه نقدی در سال ۹۵ - صراط

www.seratnews.ir/.../احتمال-افزایش-قیمت-بنزین-و-حذ...Translate this page
Jan 2, 2016 - ... و خرج دولت ناموزون شد و حتی پرداخت حقوق کارمندان دولت هم به مشکل خورد. ... تصمیم ویژه برای "یارانه نقدی" در راه است. احتمال افزایش قیمت بنزین و حذف یارانه نقدی در سال ۹۵ ... نیز با کمبود نقدینگی‌ نتواند حقوق کارمندان را سر وقت پرداخت کند. ... پیشنهادی را در این زمینه در قالب لایحه بودجه 95 به مجلس ارائه خواهد داد.

دستمزد کارگران چقدر افزایش می یابد؟

www.entekhab.ir/fa/news/247119Translate this page
Entekhab
Jan 11, 2016 - ... بودجه سال 95 با پیش‌بینی افزایش 10 درصدی حقوق کارمندان، دستمزد سال ... و می‌توان گفت: دستمزد حداکثر 820 هزار تومانی هیچ دردی از مشکلات آنها را درمان ... دستمزد یک نگاه همه جانبه باشد و افزایش دستمزد به صورت پلکانی اعمال شود ...

حقوق کارمندان - khouznews.ir | اخبار خوزستان

www.khouznews.ir/fa/tag/1/حقوق%20کارمندانTranslate this page
شورای اسلامی با اشاره به بروز مشکل در پرداخت حقوق... کارمندان ... در لایحه بودجه و افزایش ۱۲ درصدی حقوق کارمندان دولت... شامل مالیات های ... تصمیم ویژه برای یارانه نقدی در راه است. ناموزون شد و ... نقدینگی نتواند حقوق کارمندان را سر وقت پرداخت کند علاوه... کد خبر: ۱۱۲۳۳۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۱۲. میزان افزایش حقوق کارمندان در سال 95.

خبرهای خوش حقوقی برای کارمندان - سایت خبری تحلیلی ...

www.tabnak.ir › صفحه نخستاقتصاديTranslate this page
Jan 13, 2016 - قدرت مانور در افزایش حقوق کارکنان در حالی در بودجه سال آینده افزایش یافته که .... و البته دريغ از سر سوزن كار علمي كه انجام داده باشه و فقط ماشين امضاي اداره بود و بس ..... آقای نوبخت این خبر خوش رو به کارمندا ندادند که از سال 95 که شروع برنامه ششم .... مشکل اعظم سسیتم ادارای وجود تبعیض و بی عدالتی محض در میزان ...

نیوز استریت | باج خواهی 3.6 میلیون دلاری هکرها از ...

www.newsstreet.ir/.../باج-خواهی-3-6-میلیون-دلاری-هکر...Translate this page
5 hours ago - به گزارش فارس به نقل از ورج، این مشکل تا بدان حد بالا گرفته که بیماران بستری شده در مرکز پزشکی ... مشکل بر سر راه افزایش حقوق 95 کارمندان ...

خبرگزاری تسنیم - افزایش ۱۰ تا ۱۱ درصدی دستمزد کارگران در ...

www.tasnimnews.com/.../افزایش-10-تا-11-درصدی-دس...Translate this page
Jan 2, 2016 - ... پیشنهاد افزایش 10درصدی حقوق کارمندان دولت در بخشنامه بودجه 95، از دولت خبر ... بازار در رکود کامل به سر می‌برد و اکثر بنگاه‌های تولیدی در حالت نیمه تعطیل ... دولت ۲.۵ سال منتظر برجام ماند اما مشکلات مردم به‌جای کاهش افزایش یافت ... کلنگ زنی پروژه بازسازی کارخانجات تعمیرات واگن ایستگاه راه آهن بندرترکمن ...

برچسب ها - حقوق کارمندان - عصر خبر

www.asrkhabar.com/fa/tag/1/حقوق%20کارمندانTranslate this page
کارفرمایان درباره افزایش حقوق و دستمزد سال آینده مشمولان قانون... کسری اجرای ... نماینده مجلس: دولت در پرداخت حقوق کارمندان مشکل پیدا کرده است. رئیس کمیته ... حقوق کارمندان دولتی و غیردولتی خصوصی به صورت دائمی از... معافیت ... "تصمیم ویژه" برای "یارانه نقدی" در راه است ... کارمندان 750 هزار تومان در لایحه بودجه 95 پیش بینی.

بررسی افزایش حقوق کارمندان و کارگران در سال 95 بایگانی ...

pixmodel.ir/.../بررسی-افزایش-حقوق-کارمندان-و-کار...Translate this page
Dec 31, 2015 - جزییات خبر افزایش خجالت آور میزان حقوق کارمندان در سال ۹۵. جزییات خبر افزایش ... همچنین رشد ضریب حقوق کارمندان ۱۰ درصد تعیین شده که در صورت … البته همه اینها گمانه‌زنی .... اعلام جزییات تازه راه اندازی بورس ارز ایران مدعی جدی … افزایش خجالت آور ..... مشکل کمبود قضات تا پایان سال برطرف می شود – بخند فان

آیا افزایش حقوق کارمندان متناسب است؟ | 55 آنلاین

55online.ir/.../آیا-افزایش-حقوق-کارمندان-متناسب-است...Translate this page
Jan 2, 2016 - در صورت تصويب اين ميزان افزايش، رشد حقوق كارمندان دو درصد كمتر از سال جاري خواهد بود. ... وی ادامه داد: «یکی از راههای حل این مشکل این است که دولت خدمات عمومی همچون ... و کاهش قیمت نفت، افزایش 12 درصدی حقوق کارمندان برای سال 95 مناسب است؟ ... هوشمند باید در نظر بگیرید · کدام مدل از خودروهای پژو در راه ایران هستند؟

جای دولت بودم حقوق کارمندان را 2درصد بیشتر افزایش می‌دادم

rahemrooz.ir/.../جای-دولت-بودم-حقوق-کارمندان-را-2در...Translate this page
Jan 20, 2016 - جای دولت بودم حقوق کارمندان را 2درصد بیشتر افزایش می‌دادم ... به افزایش 12 درصدی حقوق کارمندان در بودجه سال 95 گفت: «این میزان افزایش حقوق به ... «البته بازپرداخت بدهی دولت نباید به صورت پرداخت نقدی باشد که تورم ایجاد کند؛ ... حقوق، آن مشکل را حل نمی کند، باید گفت رشد 12 درصدی حقوق کارمندان دولت در حدی ...

:::Noandish.com::: ميزان افزايش حقوق و عیدی امسال کارمندان ...

noandish.com/.../ميزان-افزايش-حقوق-و-عیدی-امسال-کا...Translate this page
Sep 13, 2015 - افزایش حقوق کارمندان دولت کمتر از 10درصد نخواهد بود. رئیس سازمان ... تشریح جزئیات بودجه 95 از سوی رئیس سازمان مدیریت. نوبخت با ابراز اینکه ...

ميزان افزايش حقوق و عيدي كارمندان در سال 95

shomanews.com/.../ميزان-افزايش-حقوق-و-عيدي-كارمن...Translate this page
Sep 11, 2015 - ميزان افزايش حقوق و عيدي كارمندان در سال 95 ... سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور موظف است در صورت عدم دریافت بودجه پیشنهادی هر یک از دستگاه های اجرایی ... مشکل معلمان پیمانی بزودی رفع می شود ..... موافقت وزارت راه و شهرسازی با ...

افزایش حقوق کارمندان در بودجه95/ نظر اصلاح طلبان درباره ...

boyernews.com/.../افزایش-حقوق-کارمندان-در-بودجه95...Translate this page
Dec 6, 2015 - افزایش حقوق کارمندان در بودجه۹۵/ نظر اصلاح طلبان درباره رئیس جمهور/ عکس‌های ... وزارت اقتصاد ۲ هزار مجوز شناسایی کرده است که سد راه تولید به حساب می‌روند. ... ریاست سرافراز در صدا و سیما برایش مشکل خاصی پیش نیامده است، افزود: در ... هایی از اصلاح طلبان بود که در محافل و مجالس اصلاح طلب طرح و بحث بر سر آنها ...

افزایش ۱۷ درصدی حقوق کارکنان دولت در سال ۹۴ - شبکه خبر

www.irinn.ir/.../افزایش-۱۷-درصدی-حقوق-کارکنان-دو...Translate this page
Dec 1, 2014 - سخنگوی دولت گفته است میزان افزایش حقوق کارکنان سال آینده به اندازه تورم سال آینده ... افزایش 17 درصدی حقوق مشکلی ندارد مشکل ایینجاست که سه سال پیش دولار سه و نیم برابر ... بعدا بر مبنای افزایش و یا کاهش تورم حقوق کارمندان نیز تغییر کند در آن صورت اندکی از .... سفر وزیر دفاع به مسکو/ اس ۳۰۰ در راه ایران.

برچسب ها - افزایش حقوق - بولتن نیوز

www.bultannews.com/fa/tag/1/افزایش%20حقوقTranslate this page
بازنشستگان گفت در تلاشیم تا حقوق و دستمزد این قشر... به صورت پلکانی افزایش یابد به گزارش تسنیم پیش از... اعلام اینکه افزایش دستمزد کارگران در سال 95 ...

افزایش 12 درصدی حقوق کارکنان دولت در سال آینده/ در روز اجرای ...

www.mashreghnews.ir/.../افزایش-12-درصدی-حقوق-کا...Translate this page
Jan 12, 2016 - وی افزود: همچنین مبانی نظری بودجه سال 95 در دو جلد تهیه شده و بر پایه این ... لایحه بودجه 95 گفت: براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته در این لایحه، دولت ... کارکنان دولت افزایش حقوق 12 درصدی در سال آینده پیش‌بینی شده است. .... آملی لاریجانی: نباید واقعیت را انکار کرد/ در جامعه مشکلات فرهنگی و اقتصادی وجود دارد.

افزایش حقوق کارمندان در سال 95 چند درصد است؟ - ساعت24

www.saat24.com/.../افزایش-حقوق-کارمندان-در-سال-95...Translate this page
Dec 5, 2015 - تاکید رئیس جمهور برای ارائه همزمان لایحه بودجه 95 و برنامه ششم ... کارشناسان بودجه معتقدند، افزایش یک واحد درصد به حقوق کارمندان، هزار و 200 تا هزار و 300 میلیارد تومان برای ... خدایا یا منو بکش یا اینها را سر عقل بیار 30 ملیون حقوق در ماه می گیرید و همه این خرج ها هم براتون رایگانه. .... مشكلات هیلاری در برابر برنی ...

اخبار میزان عیدی کارگران و کارمندان دولت در سال 95 | اخبار

www.ghatreh.com/.../اخبار-میزان-عیدی-کارگران-کارم...Translate this page
3 days ago - جزییات پرداخت عیدی امسال/ افزایش عیدی با شیب ملایم (خبرگزاری میزان) ... عیدی کارگران تا ۲ برابر حداقل حقوق دریافتی(باشگاه خبرنگاران جوان)

افزایش حقوق کارمندان در سال 95، ناعادلانه است/ کارمندان در سال ...

various.pegahonline.ir/.../افزایش-حقوق-کارمندان-در-س...Translate this page
افزایش حقوق کارمندان در سال 95، ناعادلانه است/ کارمندان در سال آینده ضرر خواهند ... آمریکا بر سر دوراهی افزایش یا کاهش نیرو، پای «مورفی» نیز به افغانستان باز شد ... است قبل از اینکه مشکلات و سختی‌های نامطلوب سد راهتان شده و در نیمه راه متوفقان ...

خبرهای خوشی برای کارمندان در بودجه 95 در راه است - جام نیوز

www.jamnews.ir/detail/News/612418Translate this page
Dec 23, 2015 - افزايش حداكثر ۱۰ درصدي، حداقل حقوق كارمندان در سال آينده را به ۸۲۵ هزار تومان افزايش مي‌دهد. کارمند1 خبرهای خوشی برای کارمندان در بودجه 95 در راه است .... مگر 75هزارتومان افزایش حقوق چه مشکلی از مشکلات .... براش افتاد ، که انشاالله زودتر از بین بره ، بدونه نفرین زن و بچه کارمندان پشت سر خودش و خانواده اش هست

حقوق کارمندان چقدر افزایش می‌یابد؟ - اصفهان

www.tabnakesfahan.ir/.../حقوق-کارمندان
-چقدر-افزای...Translate this page
Dec 30, 2015 - روزنامه نسل فردا درباره ميزان افزايش حقوق كارمندان نوشت: ... کشور افزایش 10درصدی حقوق کارمندان دولت در سال 95 و عیدی 750 هزار تومانی ... سال گذشته رشد 3.2درصدی را نشان می دهد و همچنین رقم افزایش حقوق در صورت ... عاقبت سلمان رشدی درانتظار اساتیدی که به راه درست هدایت نشوند/ ... آقا بيايند مشكلات ما را حل كنند!

زاهدانه - بازپرداخت تسهیلات بانکی کمر فعالان اقتصادی را خم ...

www.zahedaneh.ir/vdcevw8e.jh8vxi9bbj.htmlTranslate this page
Nov 18, 2015 - وی آزاد بودن هزینه بیمه کارگر را یکی دیگر از مشکلات مازاد بر سر راه واحدهای صنعتی و ... نقشه راه دولت برای سال 95/ افزایش 12 درصدی حقوق کارمندان.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟